Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /sata2/home/users/bzv/www/www.bzv.org.ua/wp-includes/functions.php on line 6114
Батьки радять, як налагодити процедуру щеплення дітей в державних медичних закладах - ГО “Батьки за вакцинацію”

Батьки радять, як налагодити процедуру щеплення дітей в державних медичних закладах

Найближчими місяцями, за інформацією МОЗ та ЮНІСЕФ, очікується поставка вакцини для профілактики кашлюку, дифтерії, правця (АКДП), вакцини для профілактики дифтерії, правця у дорослих (АДП-М), вакцини проти поліомієліту (оральна, бівалентна), вакцини проти сказу.

В очікуванні вакцин батьки діляться з ГО «Батьки за вакцинацію» проблемами, з якими вони стикаються в медичних закладах та кабінетах щеплення.

Так, мама Олена Кожевнікова розказала: «Цього року дочка йде в перший клас, і під час підготовки медичної довідки виявилось, що необхідно зробити щеплення за календарем. З вакциною проти поліомієліту проблем не було, а вакцини проти кору, паротиту та краснухи довелось чекати протягом кількох днів. При тому, що не передбачена можливість для батьків дистанційно дізнатись наявність – у кабінета щеплень немає номера телефону, тобто це обов’язковий візит без гарантії результату. Крім того, перед щепленям небхідний огляд дитини саме дільничним, а ніяким іншим педіатром, який приймає в строго визначені години; потрапити до чергового лікаря можна лише через сварку, і це – не факт».

Її підтримує Марія Мілявська: «В нас непогана поліклініка. Медсестра телефонує, нагадує, коли потрібно прийти на щеплення. Але, коли ми приходимо до педіатра або до кабінету щеплення з якимось питаннями чи сумнівами, нам не можуть на них відповісти чи розвіяти сумніви. Коли у нас в сина змістився графік щеплення і ми не знали, чи можна робити разом щеплення проти поліомієліту та КПК, ніхто з медичних представників не зміг відповісти на це питання. Діють лише «по інструкції», по діючому календарю, а якщо якісь «непредвиденные обстоятельства», то одразу відчувається некомпетентність лікарів. Так ми, до речі, тоді і не зробили щеплення проти поліомієліту, лише КПК».

І з такими складнощами на шляху до кабінету щеплення стикається майже кожна мама. Батьки пропонують налагодити процес отримання щеплення дитиною.

«Чому б не надавати зранку інформацію щодо наявності вакцин в довідкову службу поліклініки, куди батьки можуть зателефонувати? І головне – посадити біля телефону адекватну професійну людину, яка зможе надати фахову відповідь, якщо у батьків виникне питання», – пропонує батько Костянтин Ковтонюк.

«На місцях повинні бути професійні лікарі, які цікавляться медициною, які підвищують свою кваліфікацію, які володіють інформацією. МОЗ повинен надавати інформацію в департаменти, департаменти – в медичні заклади, керівники медичних закладів повинні не “для галочки”, а з усією відповідальністю ставитися до отриманої інформації і не лише доносити її до своїх підлеглих, а й перевіряти, чи вірно зрозуміли вони інформацію. Тому що вони будуть цю інформацію доносити о нас – батьків»,  – радить Марія Мілявська.

Вам також буде цікаво:

Залишити відповідь