ГО “Батьки за вакцинацію” звернулася на Біржу Соціальної Реклами та оголосила тендер на створення соціальної реклами в рамках Всесвітнього тижня імунізації 2018. Рекламу буде присвячено темі імунізації дітей шляхом вакцинації їх від інфекційних хвороб. В 2016 році Україна ввішла до восьми країн світу з найнижчим охопленням вакцинацією разом з Сомалі та Буркіна-Фасо. Одна з основних причин такої ситуацїї – недовіра українців до вакцинації дітей. Зважаючи на спалах кору в 2017-2018 роках через низьке охоплення профілактичними щепленнями, ситуація стає загрозливою. Необхідно змінити ставлення українців до імунізації: зруйнувати міфи про вакцинацію, в які вірять батьки, та активізувати тих громадян, що підтримують вакцинацію. Детальну інформацію про проект можна подивитися тут.